Czapka FREERIDE BEANIE black
119,99  149,99  cena obniżona: promocja cenowa - JESIEŃ
Ilość
Produkt: Dostępny
wysyłka DO 24 GODZIN
Podziel się:
Zakup na raty
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
Zapytaj o produkt
With its modern-looking long shape, the FREERIDE BEANIE is a thin, warm hat specially for freeride skiing. The MERINO/ACRYLIC blend provides the necessary heat and comfort on cold days thanks to the wool's temperature control properties and its natural capacity to neutralise odours. Blended with acrylic, the wool boosts the warmth of the hat, increasing its sweat wicking characteristics and making it easier to clean. With the stretchiness provided with by its 2-layer knit, this ski hat is breathable and effective for mid-winter and flexible and comfortable for everyday wear.
 
Technical information
  • Merino wool
    Merino wool

    Naturally warm, naturally antibacterial, naturally technical, this wool's fibers can trap a quantity of air equal to 80% of its weight. Additionally, breathable wool delivers natural temperature regulation.

SPECIFICATIONS

  • Breathable, stretch, fine-gage knit
  • Fluid, comfortable shape
  • Double-thickness build

FABRICS

  • Fabrics : WARM-BLEND KNIT // // 50% WOOL 50% ACRYLIC
  • Fabrics : FLEECE // // 100% POLYESTER

WEIGHT

  • 80 gr

Activities

  • Ski

Millet to dzisiaj jeden z najpopularniejszych francuskich producentów odzieży i sprzętu outdoorowego. Początki jej działalności datowane są na rok 1921. Marc Millet ze swą żoną rozpoczęli rodzinną produkcję płóciennych toreb na zakupy, zupełnie nie podejrzewając, jak ważnych odkryć dla alpinizmu dokonają niebawem. Rewolucja nadeszła w 1934r., kiedy jako pierwsi stworzyli prototyp plecaka ze stelażem. Używali go podczas wojny żołnierze francuskiego ruchu oporu, a po zakończeniu walk, w 1945r., wraz z młodym alpinistą, Louisem Lachenal, już synowie Marca Milleta, rozpoczęli prace nad możliwością zastosowania tego produktu w turystyce wysokogórskiej. Tak powstał model „Annapurna 50”, z którym zarówno Lachenal jak i jego partner, Maurice Herzog, w 1950r. jako pierwsi w historii zdobyli ośmiotysięcznik – Annapurnę. Od tego momentu marka Millet stała się rozpoznawalna na całym świecie i wkroczyła w etap bardzo dynamicznego rozwoju, wprowadzając na rynek wiele nowości, m.in. wielowarstwowe buty ekspedycyjne „Everest”, czy plecaki „Sherpa 50”, szyte już nie z bawełny, a z lekkiego i wodoodpornego nylonu. Ciągła dbałość o jakość, wprowadzanie nowych produktów i nowinek technologicznych, a także stała współpraca z wybitnymi ludźmi gór, jak Reinhold Meissner, doprowadziła firmę na sam szczyt popularności. W roku 1995 marka stała się częścią grupy Lafuma, ówczesnego lidera wśród francuskich producentów plecaków.

Dziś, oprócz swych legendarnych produktów, Millet oferuje również odzież outdoorową, akcesoria, a także od niedawna liny i buty wspinaczkowe najwyższej jakości, co potwierdzają przyznane firmie prestiżowe nagrody.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
podobne produkty