Kurtka damska - LD TRIVOR PARKA
499,99  1 500,00  cena obniżona: promocja cenowa na produkt
Wybierz rozmiar:
S
Ilość
Produkt: Dostępny
wysyłka DO 24 GODZIN
Podziel się:
Zakup na raty
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
Zapytaj o produkt

LD TRIVOR PARKA to prawdziwy kameleon: ta damska kurtka membranowa – ciepła, wodoodporna i oddychająca – sprawdzi się zarówno podczas górskich wypraw jak i spacerów w mieście, pozwalając zachować kobiecy styl i komfort użytkowania w różnych warunkach. Jej specjalnie przedłużony krój oraz zastosowana membrana DRYEDGE 2L utrzymają deszcz w ryzach i nie dopuszczą do przemoknięcia nawet w najgorszą pogodę podczas ruchu. Zastosowanie hybrydowej warstwy ocieplającej składającej się z dwóch rodzajów puchu – po 50% puchu naturalnego i syntetycznego - genialnie chroni przed chłodem i wiatrem, a pranie kurki nie wpłynie na jakość jej parametrów cieplnych.

Specyfikacja:

    - ergonomiczny, damski krój

    - ultra lekkie i dające maksymalną ilość ciepła komory z mieszanką naturalnego i syntetycznego (po 50%) puchu K DRY DOWN BLEND™ w podszewce

   -  2 kieszenie do ogrzewania rąk zamykane na suwak

    - kieszonka na torsie zamykana na suwak

    - kurtka zapinana na laminowany suwak

    - regulowane mankiety, kaptur i dolna lamówka


Materiały:

   - membrana DRYEDGE™ HEATHER DOTS 2L // Wodoodporność 10 000mm

  -  oddychalność 10 000 g/m²/24h // 100% POLIESTER

  -  wypełnienie puchem naturalnym i syntetycznym

 -   podszewka 100% POLIAMID


Waga:

1200g

Millet to dzisiaj jeden z najpopularniejszych francuskich producentów odzieży i sprzętu outdoorowego. Początki jej działalności datowane są na rok 1921. Marc Millet ze swą żoną rozpoczęli rodzinną produkcję płóciennych toreb na zakupy, zupełnie nie podejrzewając, jak ważnych odkryć dla alpinizmu dokonają niebawem. Rewolucja nadeszła w 1934r., kiedy jako pierwsi stworzyli prototyp plecaka ze stelażem. Używali go podczas wojny żołnierze francuskiego ruchu oporu, a po zakończeniu walk, w 1945r., wraz z młodym alpinistą, Louisem Lachenal, już synowie Marca Milleta, rozpoczęli prace nad możliwością zastosowania tego produktu w turystyce wysokogórskiej. Tak powstał model „Annapurna 50”, z którym zarówno Lachenal jak i jego partner, Maurice Herzog, w 1950r. jako pierwsi w historii zdobyli ośmiotysięcznik – Annapurnę. Od tego momentu marka Millet stała się rozpoznawalna na całym świecie i wkroczyła w etap bardzo dynamicznego rozwoju, wprowadzając na rynek wiele nowości, m.in. wielowarstwowe buty ekspedycyjne „Everest”, czy plecaki „Sherpa 50”, szyte już nie z bawełny, a z lekkiego i wodoodpornego nylonu. Ciągła dbałość o jakość, wprowadzanie nowych produktów i nowinek technologicznych, a także stała współpraca z wybitnymi ludźmi gór, jak Reinhold Meissner, doprowadziła firmę na sam szczyt popularności. W roku 1995 marka stała się częścią grupy Lafuma, ówczesnego lidera wśród francuskich producentów plecaków.

Dziś, oprócz swych legendarnych produktów, Millet oferuje również odzież outdoorową, akcesoria, a także od niedawna liny i buty wspinaczkowe najwyższej jakości, co potwierdzają przyznane firmie prestiżowe nagrody.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
podobne produkty