Plecak GOKYO 55+15 grape leaf
731,49  949,99  cena obniżona: promocja cenowa - JESIEŃ BEZ VAT
Ilość
Produkt: Dostępny
wysyłka DO 24 GODZIN
Podziel się:
Zakup na raty
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
Zapytaj o produkt

SPECIFICATIONS

  • Expandable trekking body. Two-buckle floating lid
  • Suitcase-type zip opening / Large front compartment
  • Side stretch pocket / Zipped, gusseted side pocket
  • Front carry handle
  • Speed Poles™ holders / Side compression straps / Pack base straps
  • Lid with 2 zipped pockets + key ring + gear holder + rain cover
  • Ergonomic shoulder straps, load adjuster straps, sternum strap, hand-rest straps / Breathable, ergonomic build / High-capacity hip belt + zipped pocket

DIMENSIONS

  • Volume : 55+15L
  • Backlength : 46 / 53 cm

FABRICS

  • Main fabrics :POLYAMIDE 210 DENIER RT DOBBY // 100% POLYAMIDE // WATER REPELLENT (C6) & POLYURETHANE 1,000MM
  • Other fabrics : POLYAMIDE 420 DENIER OXFORD SEMI DULL PU // 100% POLYAMIDE // WATER REPELLENT (C6) & POLYURETHANE 1,000MM
  • POLYESTER 1200 DENIER // 100% POLYESTER // WATER REPELLENT
  • POLYAMIDE 100 DENIER + SPAN 840 D DARINGTON // 100% POLYAMIDE // WATER REPELLENT (C6) & POLYURETHANE 1,000MM

WEIGHT

  • 1890 gr

Millet to dzisiaj jeden z najpopularniejszych francuskich producentów odzieży i sprzętu outdoorowego. Początki jej działalności datowane są na rok 1921. Marc Millet ze swą żoną rozpoczęli rodzinną produkcję płóciennych toreb na zakupy, zupełnie nie podejrzewając, jak ważnych odkryć dla alpinizmu dokonają niebawem. Rewolucja nadeszła w 1934r., kiedy jako pierwsi stworzyli prototyp plecaka ze stelażem. Używali go podczas wojny żołnierze francuskiego ruchu oporu, a po zakończeniu walk, w 1945r., wraz z młodym alpinistą, Louisem Lachenal, już synowie Marca Milleta, rozpoczęli prace nad możliwością zastosowania tego produktu w turystyce wysokogórskiej. Tak powstał model „Annapurna 50”, z którym zarówno Lachenal jak i jego partner, Maurice Herzog, w 1950r. jako pierwsi w historii zdobyli ośmiotysięcznik – Annapurnę. Od tego momentu marka Millet stała się rozpoznawalna na całym świecie i wkroczyła w etap bardzo dynamicznego rozwoju, wprowadzając na rynek wiele nowości, m.in. wielowarstwowe buty ekspedycyjne „Everest”, czy plecaki „Sherpa 50”, szyte już nie z bawełny, a z lekkiego i wodoodpornego nylonu. Ciągła dbałość o jakość, wprowadzanie nowych produktów i nowinek technologicznych, a także stała współpraca z wybitnymi ludźmi gór, jak Reinhold Meissner, doprowadziła firmę na sam szczyt popularności. W roku 1995 marka stała się częścią grupy Lafuma, ówczesnego lidera wśród francuskich producentów plecaków.

Dziś, oprócz swych legendarnych produktów, Millet oferuje również odzież outdoorową, akcesoria, a także od niedawna liny i buty wspinaczkowe najwyższej jakości, co potwierdzają przyznane firmie prestiżowe nagrody.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
podobne produkty