Plecak MILLET YARI 30 AIRFLOW blue
405,99  579,99  cena obniżona: promocja cenowa - W GÓRY
Ilość
Produkt: Dostępny
wysyłka DO 24 GODZIN
Podziel się:
Zakup na raty
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
Zapytaj o produkt
The YARI 30 AIRFLOW hiking backpack has a breathable back system for maximum user comfort. Its modern, clean design suits all kinds of uses, even with multiple compartment features it remains light. Light and breathable the YARI 30 AIRFLOW hiking backpack has a compact silhouette with all the advantages of a wellequipped bag. Weighing only one kilo, it has perforated straps and a breathable back for airflow, offering a cool sensation, even when the temperature rises rapidly as with the trail. Its Ushape zipped opening provides direct access to your things, while all your essential accessories remain at hand in the side pockets and top zipped compartment. Step up the pace with a light, breathable and organised trekking bag, by adopting the YARI 30 AIRFLOW.
Properties:
 
  • lightness
     
  • ventilated
     
  • versatility
     
Technical information
  • MIL-Daisy Chain
    MIL-Daisy Chain

SPECIFICATIONS

  • U-shaped zipped opening.
  • Zipped front compartment + daisy chain/mesh side pockets
  • Side compression straps/bottom gear holder
  • Zipped top compartment + key ring
  • Hydration compatible
  • Ventilated straps load adjuster straps sternum strap. Ventilated back/belt with zipped pocket

FABRICS

  • N 100D CROSS HEXA // Composition: \ Performances: //
  • P 600D OXFORD // Composition: \ Performances: //
  • N 210D 113T // Composition: \ Performances: //

Dimensions

  • Back height : cm

WEIGHT

  • 1000g

Activities

  • Hiking

Millet to dzisiaj jeden z najpopularniejszych francuskich producentów odzieży i sprzętu outdoorowego. Początki jej działalności datowane są na rok 1921. Marc Millet ze swą żoną rozpoczęli rodzinną produkcję płóciennych toreb na zakupy, zupełnie nie podejrzewając, jak ważnych odkryć dla alpinizmu dokonają niebawem. Rewolucja nadeszła w 1934r., kiedy jako pierwsi stworzyli prototyp plecaka ze stelażem. Używali go podczas wojny żołnierze francuskiego ruchu oporu, a po zakończeniu walk, w 1945r., wraz z młodym alpinistą, Louisem Lachenal, już synowie Marca Milleta, rozpoczęli prace nad możliwością zastosowania tego produktu w turystyce wysokogórskiej. Tak powstał model „Annapurna 50”, z którym zarówno Lachenal jak i jego partner, Maurice Herzog, w 1950r. jako pierwsi w historii zdobyli ośmiotysięcznik – Annapurnę. Od tego momentu marka Millet stała się rozpoznawalna na całym świecie i wkroczyła w etap bardzo dynamicznego rozwoju, wprowadzając na rynek wiele nowości, m.in. wielowarstwowe buty ekspedycyjne „Everest”, czy plecaki „Sherpa 50”, szyte już nie z bawełny, a z lekkiego i wodoodpornego nylonu. Ciągła dbałość o jakość, wprowadzanie nowych produktów i nowinek technologicznych, a także stała współpraca z wybitnymi ludźmi gór, jak Reinhold Meissner, doprowadziła firmę na sam szczyt popularności. W roku 1995 marka stała się częścią grupy Lafuma, ówczesnego lidera wśród francuskich producentów plecaków.

Dziś, oprócz swych legendarnych produktów, Millet oferuje również odzież outdoorową, akcesoria, a także od niedawna liny i buty wspinaczkowe najwyższej jakości, co potwierdzają przyznane firmie prestiżowe nagrody.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
podobne produkty