Polar LD LITE ICELAND HOODIE
374,99  749,99  cena obniżona: promocja cenowa na produkt
Wybierz rozmiar:
XL
Ilość
Produkt: Dostępny
wysyłka DO 24 GODZIN
Podziel się:
Zakup na raty
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
Zapytaj o produkt
Streamlined for light weight and energy efficiency, this feminine jacket, with its active Alpine fit, is designed for women and built to provide warm comfort. A fixed hood enhance protection against t he elements, while the soft, warm and breathable wool delivers natural temperature regulation and moisture wicking properties. The jacket LD LITE ICELAND HOODIE will keep you comfortable, even in the damp, when the weather settles down: When wet, the wool fiber inflates, which retains air and thus, enhance its insulation capacity. When the wool dries, it deflates, retaining warmth, allowing more air to pass unhindered. A natural temperature regulator, Merino wool is also naturally antibacterial.

Activities

  • Hiking
  • Trekking

SPECIFICATIONS

  • Build optimized for insulation and comfort
  • Athletic fit, female ergonomics
  • Adjustable, integral hood
  • 2 hidden zipped handwarmer pockets
  • Center zip closure

FABRICS

  • Fabrics : LITE HEATHER WOOL // 40% POLYESTER 30% WOOL 30% ACRYLIQUE

WEIGHT

  • 290 gr

Millet to dzisiaj jeden z najpopularniejszych francuskich producentów odzieży i sprzętu outdoorowego. Początki jej działalności datowane są na rok 1921. Marc Millet ze swą żoną rozpoczęli rodzinną produkcję płóciennych toreb na zakupy, zupełnie nie podejrzewając, jak ważnych odkryć dla alpinizmu dokonają niebawem. Rewolucja nadeszła w 1934r., kiedy jako pierwsi stworzyli prototyp plecaka ze stelażem. Używali go podczas wojny żołnierze francuskiego ruchu oporu, a po zakończeniu walk, w 1945r., wraz z młodym alpinistą, Louisem Lachenal, już synowie Marca Milleta, rozpoczęli prace nad możliwością zastosowania tego produktu w turystyce wysokogórskiej. Tak powstał model „Annapurna 50”, z którym zarówno Lachenal jak i jego partner, Maurice Herzog, w 1950r. jako pierwsi w historii zdobyli ośmiotysięcznik – Annapurnę. Od tego momentu marka Millet stała się rozpoznawalna na całym świecie i wkroczyła w etap bardzo dynamicznego rozwoju, wprowadzając na rynek wiele nowości, m.in. wielowarstwowe buty ekspedycyjne „Everest”, czy plecaki „Sherpa 50”, szyte już nie z bawełny, a z lekkiego i wodoodpornego nylonu. Ciągła dbałość o jakość, wprowadzanie nowych produktów i nowinek technologicznych, a także stała współpraca z wybitnymi ludźmi gór, jak Reinhold Meissner, doprowadziła firmę na sam szczyt popularności. W roku 1995 marka stała się częścią grupy Lafuma, ówczesnego lidera wśród francuskich producentów plecaków.

Dziś, oprócz swych legendarnych produktów, Millet oferuje również odzież outdoorową, akcesoria, a także od niedawna liny i buty wspinaczkowe najwyższej jakości, co potwierdzają przyznane firmie prestiżowe nagrody.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
podobne produkty