Spodenki MONDRAGO LONG SHORT
199,99  385,00  cena obniżona: promocja cenowa na produkt
Wybierz rozmiar:
S M L XL
Ilość
Produkt: Dostępny
wysyłka DO 24 GODZIN
Podziel się:
Zakup na raty
Ocena: 0 na 5 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ
Zapytaj o produkt
For fans of climbing and deep water soloing, these long-cut shorts are the real deal in creeks. If you fall, these MONDRAGO shorts, with their MILLET XCS60™ technology in a polyamide/elastane blend, a re highly breathable and dry super-fast in summer. They also feature a reliable flat waistband with velcro adjusters - safer and stronger in the wet - plus a harness-compatible fit. Lightweight and water-repellent, these shorts also very durably resist snags and wear-and-tear. To join the dots with maximum fluency, 4-way stretch delivers maximum range. And to stash the bare minimum while climbing, they have two handy pockets: one for a toothbrush, useful for cleaning holds; and the other for car keys. A summer climbing must-have.

Activities

  • Approach
  • Climbing

SPECIFICATIONS

  • Fully bonded to avoid any friction points
  • Crotch gusset
  • Harness-compatible extra-flat waistband
  • 2 pockets: 1 toothbrush pocket + 1 key pocket

FABRICS

  • Fabrics : X.C.S. 60™ // 85% POLYAMIDE 15% ELASTANE

WEIGHT

  • 180 gr

Millet to dzisiaj jeden z najpopularniejszych francuskich producentów odzieży i sprzętu outdoorowego. Początki jej działalności datowane są na rok 1921. Marc Millet ze swą żoną rozpoczęli rodzinną produkcję płóciennych toreb na zakupy, zupełnie nie podejrzewając, jak ważnych odkryć dla alpinizmu dokonają niebawem. Rewolucja nadeszła w 1934r., kiedy jako pierwsi stworzyli prototyp plecaka ze stelażem. Używali go podczas wojny żołnierze francuskiego ruchu oporu, a po zakończeniu walk, w 1945r., wraz z młodym alpinistą, Louisem Lachenal, już synowie Marca Milleta, rozpoczęli prace nad możliwością zastosowania tego produktu w turystyce wysokogórskiej. Tak powstał model „Annapurna 50”, z którym zarówno Lachenal jak i jego partner, Maurice Herzog, w 1950r. jako pierwsi w historii zdobyli ośmiotysięcznik – Annapurnę. Od tego momentu marka Millet stała się rozpoznawalna na całym świecie i wkroczyła w etap bardzo dynamicznego rozwoju, wprowadzając na rynek wiele nowości, m.in. wielowarstwowe buty ekspedycyjne „Everest”, czy plecaki „Sherpa 50”, szyte już nie z bawełny, a z lekkiego i wodoodpornego nylonu. Ciągła dbałość o jakość, wprowadzanie nowych produktów i nowinek technologicznych, a także stała współpraca z wybitnymi ludźmi gór, jak Reinhold Meissner, doprowadziła firmę na sam szczyt popularności. W roku 1995 marka stała się częścią grupy Lafuma, ówczesnego lidera wśród francuskich producentów plecaków.

Dziś, oprócz swych legendarnych produktów, Millet oferuje również odzież outdoorową, akcesoria, a także od niedawna liny i buty wspinaczkowe najwyższej jakości, co potwierdzają przyznane firmie prestiżowe nagrody.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
podobne produkty